Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza metod využívajících technologie při výchově ke zdraví
Vaňková, Lenka ; Brdička, Bořivoj (vedoucí práce) ; Kovaříková, Miroslava (oponent)
V této práci byla zkoumána role informačních technologií ve výuce výchovy ke zdraví, a to v rámci různých forem vzdělávání. Teoretická část je zaměřena na rozklíčování cílů vzdělávání, výukových postojů, prostředků výchovy ke zdraví, a to v rámci různých oblastí vzdělávání. Jedná se o formální, neformální a informální vzdělávání. Hlavní roli v této práci hrají kurátoři, jejichž působení se prolíná do všech sfér výuky, zvláště významnou roli však hrají v neformálním a informálním prostředí. Práce poukazuje na to, jak se posouvá role učitelů do kurátorství a tím stoupá jejich vliv na cílovou skupinu (žáky) i v mimoškolním prostředí. Empirická část se věnuje vytipovaným individuálním osobnostem kurátorů, se kterými byly natočeny rozhovory. Otázky byly zaměřeny na zdravý životní styl, výuku, vlastní prezentaci v online prostředí i na roli technologií v současné výchově ke zdraví. Součástí empirické části práce je také realizace dotazníkového šetření, které zkoumá zkušenosti pedagogů i studentů oboru Výchova ke zdraví s využitím digitálních technologií při výuce. Na základě analýzy rozhovorů a výsledků dotazníkového šetření práce v závěru ukazuje současný stav využití technologií ve výchově ke zdraví a naznačuje, kam by se měl ubírat další vývoj. Klíčová slova zdraví, nové metody, vzdělání, výukové...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.